آغاز ثبت نام اولین دوره رویداد استارتاپ دانش‌آموزی حامی

اولین پیش رویداد کارآفرینی دانش‌آموزی (بوت کمپ) در دبیرستان پسرانه شهید بهشتی (سمپاد) شهرستان ری و با پشتییانی ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات کمتر برخوردار شهرستان ری با هدف ارائه ایده‌ها و عملیاتی‌سازی این ایده‌ها برگزار می‌شود.

اگرچه در تعریف استارت آپ بر این مسئله تاکیدی وجود ندارد که حتماً فعالیت آن در حوزه تکنولوژی یا فن‌آوری اطلاعات باشد، اما به دلیل اینکه بسیاری از استارت آپ‌ها در سال‌های اخیر، حول این زمینه‌ها شکل گرفته‌اند، گاهی در تعریف استارت آپ به این مسئله نیز اشاره می‌شود که استارت آپ باید در حوزه فن آوری‌های نوین فعال باشد. ایده‌های موفق استارت آپی یا استارت آپ‌های موفق جهانی و استارت آپ‌های موفق ایرانی لزوماً بر روی کارهای علمی پیچیده کار نمی‌کنند؛ بلکه در تولید یک محصول و در فروش آن به مشتری، موفق‌تر از سایرین هستند.

ایده در حقیقت یک طرح ذهنی است. شاید بتوان ایده دادن را اولین گام برای حل یک مشکل یا برآورده کردن یک نیاز دانست. به عبارت دیگر ایده ساده‌ترین راه حلی است که انسان در برابر یک مساله یا نیاز به آن فکر می‌کند. هر چند می‌توان یک ایده را بسط داد و پیچیده کرد که افرادی که خلاقانه محیط اطراف خود نگاه می کنند می توانند ایده های بهتری را برای تبدیل شدن به یک منبع کسب درآمد بدهند.

هدف رویدادهای کارآفرینی آموزش و ترویج کارآفرینی در کشورهای جهان است. اما جدای از هدف آن این است که افراد در این گونه گروه‌ها یاد می‌گیرند چگونه درست فکر کرده و ایده خود را در جهتی درست و عملی شدن رشد دهند.

در این راستا اولین پیش رویداد کارآفرینی دانش‌آموزی (بوت کمپ) در این دبیرستان با هدف ارائه ایده‌ها و عملیاتی‌سازی این ایده‌ها برگزار می‌شود.

پوستر و بنر این رویداد را با کیفیت بالا از [اینجا] دانلود کنید.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر [اینجا] گلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *