قوانین ثبت‌نام در رویداد

تیم‌های شرکت‌کننده بعد از ثبت‌نام اولیه در سایت، برای حضور در هر رویداد باید بلیط حضور در رویداد انتخابی خودشان را تهیه نمایند. مبلغ بلیط که بسیار جزئی است با این نگاه تعریف شده است که برای برگزاری هر چه بهتر رویداد، از ثبت‌نام افراد متفرقه و بی‌هدف برای جلوگیری از اتلاف زمان و خدمت‌دهی بهتر به شما تا حدی ممانعت نماییم. البته با توجه به ماهیت حمایتگری رویداد، به تیم‌هایی که سه روز کاری از ارائه پروپوزال منصرف شوند، هزینه ثبت‌نام عودت داده خواهد شد.

پرداخت هزینه شرکت در رویداد از طریق زرین‌پال انجام می‌شود و در مراحل پرداخت باید به نام این مجموعه به‌عنوان پذیرنده توجه کنید. از طرف سایت برای شما محدودیتی در خرید تعداد بلیط برای یک رویداد ایجاد نشده، اما شما به ازای هر تیم باید یک اکانت بسازید و یک بار خرید انجام دهید. تیم‌هایی که در یکی از رویدادهای حامی موفق به جلب نظر داوران نشدند، امکان شرکت در رویدادهای بعدی حامی را خواهند داشت و باید مجدداً بلیط رویداد مورد نظرشان را تهیه نمایند.

اما برای ایجاد فرصت برای تعداد بیشتر تیم‌ها، تیم‌های موفق رویداد حامی (یعنی تیم‌هایی که در رویدادهای حامی موفق به جذب حمایت‌شده‌اند)، تا شش ماه و یا رشد ۵۰ درصدی امکان شرکت مجدد در رویداد حامی را ندارند. در رویدادهای حامی محدودیتی برای عضویت افراد در چند تیم وجود ندارد ولی قطعاً تمرکز کاری یکی از ملاک‌های داوری است. اعضای اصلی یک تیم می‌توانند نهایتاً دو طرح را در یک رویداد مطرح نمایند اما قطعاً ثبت‌نام باید توسط دو عضو متفاوت از تیم انجام شود و به ازای هر طرح یک بلیط تهیه شود. در ضمن در صورت حمایت از یکی از طرح‌ها، طرح دوم از چرخه داوری خارج و تا شش ماه که نتیجه حمایت از طرح اول اعلام شود، حق شرکت در سلسله رویدادهای حامی را نخواهد داشت.

کارشناسان و منتورهای ما در ساعات کاری (۹ الی ۱۸) از طریق تلفن ۰۹۹۹۹۱۹۰۳۱۵ و ایمیل info@hamievents.ir پاسخگوی شما هستند.

بعد از ثبت‌نام در رویداد به هر یک از تیم‌های ثبت نامی کد یکتایی اختصاص خواهد یافت که این کارشناسان پشتیبانی و افراد کادر اجرایی رویداد در تمامی تماس‌های خود این کد را مدنظر خواهند داشت.

سیاست حفظ اطلاعات و محرمانگی اطلاعات کاربران در رویداد حامی

برگزارکنندگان رویداد حامی معتقدند اطلاعات کاربران بسیار مهم و حساس بوده و حفظ این اطلاعات و رعایت محرمانگی آن جزو وظایف اصلی آن‌ها است. در این بیانیه اصول محرمانگی اطلاعات در رویداد حامی و نیز راهکارهای ما برای حفظ حریم شخصی افراد و اطلاعات شرکت‌ها و استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان ثبت‌نام کرده، توضیح داده شده است.

این بیانیه یک سند عادی است که مطابق ماده ۱۰ قانون مدنی منعقد می‌گردد که به‌منظور حفظ اسناد، مدارک، سخت‌افزارها و نرم‌افزارهایی که با عنوان کلی اسناد برای انجام «فرآیند داوری رویداد حامی» توسط شرکت‌کنندگان در اختیار دبیرخانه قرار می‌گیرد، بین تیم داوری جشنواره و شخصیت حقوقی با شرح مفاد زیر منعقد می‌گردد.

محتویات این بیانیه

  • این سند شامل توضیحی درباره اطلاعات خصوصی‌ای است که برگزارکنندگان رویداد در این سایت جمع‌آوری می‌کند و نیز نحوه استفاده برگزارکنندگان رویداد از این اطلاعات. این اطلاعات شامل اطلاعات اشخاص و همچنین تیم‌ها می‌باشد. به کمک این اطلاعات می‌توان تیم‌ها و همچنین اعضای آن‌ها را به‌صورت منحصربه‌فرد شناسایی نمود. برای نمونه می‌توان به نام، نشانی، نشانی الکترونیک (ایمیل)، شماره تلفن و سایر اطلاعات اشخاص که به‌صورت عادی در دسترس عموم مردم نیست و در مورد شرکت‌ها به اعضای تیم، مسئله و راه‌حل پیشنهادی، مدل درآمد و … اشاره نمود.
  • این سند به مواردی که در اختیار رویداد حامی قرار داده نمی‌شود و برگزارکنندگان رویداد هیچ کنترلی بر آن‌ها ندارند نمی‌پردازد.

اطلاعات جمعآوری شده و نحوه استفاده از آن‌ها

  • شما با ثبت‌نام در رویداد و پر کردن فرم‌های مربوطه در سایت مربوط به رویداد اطلاعات خصوصی خود از قبیل نام، نشانی، نشانی الکترونیک و … را در اختیار برگزارکنندگان قرار می‌دهید.
  • با این اطلاعات شما پس از ورود به سایت رویداد، شما یک کاربر ناشناخته نیستید و اطلاعات مربوط به شما برای استفاده از خدمات رویداد در حال حاضر و همچنین خدماتی که در آینده دریافت خواهید کرد (به‌عنوان‌مثال منتورینگ)، نگهداری می‌گردد.
  • سامانه رویداد کلیه فعالیت‌های شما در سایت ازجمله تراکنش‌های مالی و یا پیام‌های ارسالی شما را جمع‌آوری و نگهداری می‌کند.
  • برگزارکنندگان رویداد اطلاعات شما را اجاره نمی‌دهد، نمی‌فروشد و به اشتراک نمی‌گذارد به‌جز در موارد زیر:
    • در صورت ادامه فعالیت‌های رویداد در یک شرکت دیگر که در این حالت قبل از به اشتراک‌گذاری اطلاعات شما، این موضوع به شما اطلاع داده شده و نظر شما را درباره ادامه استفاده از خدمات رویداد از شما پرسیده می‌شود.
    • در صورت تخطی شما از قوانین و در صورت وجود شاکی خصوصی نسبت به عملکرد شما، اطلاعات شما در اختیار مراجع قانونی قرار می‌گیرد.
    • درصورتی‌که مراجع قضایی اطلاعات شما را به هر دلیلی از برگزارکنندگان رویداد بخواهند این اطلاعات در اختیار ایشان قرار می‌گیرد.
    • در صورت حمایت یک یا چند حامی از شما، اطلاعات شما در اختیار این حامیان قرار خواهد گرفت.

ویرایش و تغییر اطلاعات شخصی

  • شما می‌توانید اطلاعات ثبت شده خود را در سایت رویداد حامی تغییر دهید. این اطلاعات شامل کلیه اطلاعاتی است که در هنگام ثبت نام در رویداد حامی آن‌ها را در سایت رویداد وارد نموده‌اید؛ مگر آن‌ها که از لحاظ شناسایی هویت شما ملاک امنیت حساب کاربری داشته باشد مثل ایمیل، نام و نام خانوادگی، کد ملی و …
  • شما می‌توانید به‌طور کامل از رویداد حامی و کلیه خدمات آن خارج شوید. در این حالت برخی از اطلاعات شما در همان لحظه حذف شده و تعدادی دیگر از آن‌ها حداقل به مدت یک سال بایگانی می‌شوند. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، نشانی الکترونیک، شماره تلفن همراه، پیام‌های ارسالی و مانند آن بوده ولی محدود به موارد فوق نیست.

محدودیت دسترسی به اطلاعات

  • تمام برگزارکنندگان رویداد به اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان دسترسی ندارند و دسترسی افراد دخیل در همایش به اطلاعات شما محدود شده است و فقط افرادی که مستقیماً باید برای ارائه خدمات و یا انجام وظایف در این راستا با شما در تماس باشند، به این اطلاعات دسترسی دارند.
  • برگزارکنندگان رویداد جهت حفظ امنیت اطلاعات محرمانه، ممکن است اطلاعات مهم مثل رمز عبور و … را به‌صورت رمز شده در پایگاه‌های داده خود ذخیره کنند به نوعی که در صورت دسترسی ناخواسته و غیرمجاز به آن‌ها، این اطلاعات قابل استفاده توسط دیگران نباشد؛ اگر چه نمی‌توانیم هیچ تضمینی در این رابطه به شما بدهیم.
  • امیدواریم که بتوانیم به شما این تضمین را بدهیم که از اطلاعات شخصی‌تان تحت بالاترین استانداردهای امنیتی استفاده خواهد شد. ما تلاش خواهیم کرد که تمامی راه‌های معقول را طی کنیم تا امنیت هر نوع اطلاعاتی را که از شما در اختیار داریم،‌ حفظ کنیم. همچنین اطلاعات شخصی شما در شبکه‌های امنی ذخیره می‌شوند اما متأسفانه،‌ با وجود فناوری فوق و ادوات امنیتی، نمی‌توان ایمنی هیچ مخابره داده‌ای از طریق اینترنت را به‌صورت صددرصدی تضمین کرد. بنابراین ما نمی‌توانیم این اطمینان را به‌صورت قطعی بدهیم که اطلاعاتی که برای ما می‌فرستید،‌ در حین ارسال (مخابره) در هر شرایطی در امان خواهند بود و علاوه بر آن نمی‌توانیم مسئولیت اتفاقات ناشی از دسترسی غیرقانونی به اطلاعات شخصی شما را قبول کنیم. (همانند دسترسی ISPها به اطلاعات ارسالی از رایانه شما) برگزارکنندگان رویداد مسئولیت عواقب ناشی از دستیابی غیرقانونی شخص یا گروه ثالثی به اطلاعات شخصی شما را نیز نخواهد پذیرفت.

داوری و اطلاعاتی که در اختیار داوران قرار میگیرد

  • تمام اسناد و مدارک، فایل‌های ارائه و نرم‌افزارهایی که شما جهت داوری در اختیار برگزارکنندگان رویداد قرار می‌دهید، محرمانه بوده و به شخص دیگری منتقل نمی‌شود. اما اطلاعات و اسنادی که در روز ارائه حضوری چه به‌صورت شفاهی و چه به‌صورت مکتوب به داوران منتقل می‌کنید، از شمول این بند خارج است.
  • از زمان ارائه مدارک و اطلاعات به حامیان و یا داوران مورد اعتماد آن‌ها، تیم برگزاری رویداد از تعهدات خود نسبت به حفاظت از اصل اطلاعات معاف می‌گردد.
  • داوران ملزم هستند نتایج را منحصراً به دبیرخانه اعلام نمایند.
  • نتایج داوری و همچنین نظری که حامیان رویداد نسبت به تیم‌های شرکت‌کننده دارند، در صورت صلاحدید توسط تیم برگزارکنندگان رویداد اعلام می‌شود، ولی الزامی بر اعلام نتایج به‌صورت عمومی و با جزئیات از سوی تیم برگزاری رویداد وجود ندارد.

سایتهای لینک شده

  • این سایت ممکن است با وب‌سایت‌های دیگر «سایت‌های لینک» پیوند داشته باشد. سایت‌های لینک شده تحت نظارت ما نیستند و برگزارکنندگان رویداد در مورد آن‌ها و محتوای انتشار شده توسط آن‌ها هیچ مسئولیتی ندارد. شما باید توجه داشته باشید که اطلاعات شخصی که برای سایت‌های لینک می‌فرستید،‌ تحت نظارت خط مشی حریم خصوصی رویداد حامی نخواهد بود و ما جداً توصیه می‌کنیم که نسبت به سیستم حفظ حریم خصوصی و سیاست‌های امنیتی همه سایت‌ها اطلاع حاصل کنید.

تغییرات در این سیاستها

  • برگزارکنندگان رویداد حق دارند در هر زمان و بدون اطلاع قبلی در متن این سیاست‌نامه تغییرات ایجاد کنند. اگرچه سعی می‌شود از طریق ایمیل کلیه کاربران از تغییرات مطلع شوند ولی کاربران موظف هستند با مراجعه مداوم به این متن، از تغییرات آن مطلع گشته و در صورت مخالفت با آن، درخواست خروج خود از رویداد را نمایند و یا از سایت رویداد خارج شده و به آن مراجعه نکنند. در غیر این صورت تمام پیامدهای احتمالی آن بر عهده کاربران خواهد بود.