اولین روز رویداد وی سی کاپ شریف برگزار شد

به گزارش ایران دکونومی، امسال، هاب سرمایه‌گذاری شریف در سه بخش ایده، طرح کسب‌وکار و استارتاپ و در ۸محور تخصصی فینتک، کسب‌وکارهای پایدار، هاردتک، تجارت الکترونیک، صنایع خلاق، سلامت، کشاورزی و صنایع غذایی و آموزش و منابع انسانی برگزار می‌شود.

علیرضا جعفر، مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف که برگزار کننده این رویداد است، در این خصوص گفت: امسال سعی کردیم به صورت تخصصی در ۸ شاخه مختلف، کار کنیم.

در اولین روز این رویدادِ سه روزه تیم‌های تجارت الکترونیک و سلامت به ارائه پرداختند. احمد عطارزاده، مهدی نظری و کامبیز خالقی نیز داورهای این رویداد بودند.

ارائه تیم‌های استارتاپی تجارت الکترونیک به شرح زیر بود:

تیم استارتاپی کارگونت

پلتفرم کارگونت بستری را آماده کرده است تا برای هر شخص یا شرکت که نیاز به ارسال هوایی کالا به نقاط مختلف جهان را دارد، با ارائه اطلاعات مفید و کاربردی و اعلام قیمت‌های حقیقی و مصوب و همچنین ارتباط با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل فرآیند ارسال را تسریع می‌بخشد.

تیم استارتاپی بیزتک

تیم استارتاپی عملکرد

تیم استارتاپی ناجی تجارت

گروه هوانوردی اسکایتو نخستین بازار آنلاین آموزشی-تفریحی تخصصی هوانوردی را ایجاد کرده است تا ضمن اینکه علاقمندان صنعت هوانوردی با دسترسی آسان به منابع و امکانات بتوانند به هدف خود دست یابند، متخصصین و فعالان این صنعت نیز با به اشتراک گذاشتن دانش و خدمات خود علاوه بر توسعه صنعت هوانوردی و توسعه برند شخصی، درآمد ثانویه‌ای برای خود ایجاد نمایند.

تیم استارتاپی دگوراچی

این استارتاپ با روش‌هایی مانند فراهم‌کردن منابع و محصولات با قیمت رقابتی، تأمین امکانات و تجهیزات باکیفیت مناسب و حتی مشتری‌یابی، به حمایت از فروشگاه‌های دکوراسیون داخلی و مبلمان می‌پردازد.

تیم استارتاپی مارکت ویو

خدمت منحصر به فرد مجموعه هایمارت در حوزه تحقیقات بازار می‌باشد و این امکان را فراهم آورده که از طریق صندوق فروشگاهی مستقر در بیش از ۲۲۰۰ سوپرمارکت در سراسر کشور خدمات اختصاصی برای تأمین کنندگان فراهم آورد.

تیم استارتاپی هزارگان

هزارگان به عنوان اولین سامانه خرید و فروش ملک به سبک جهان اول می‌کوشد تا دغدغه‌های جاری معامله‌گران این حوزه را به حداقل کاهش داده و پروسه‌ای روان را در هر معامله رقم بزند.

تیم استارتاپی حسابرو

این استارتاپ دسترسی به اطلاعات کسب و کار در هر لحظه و هر مکان دلخواه را امکان‌پذیر می‌کند. این ویژگی به مدیران کسب و کارها اجازه می‌دهد تا از هر مکان و با هر امکاناتی از جمله لپتاپ، تبلت و یا حتی گوشی همراه به سیستم مالی خود متصل شده و به مدیریت فرآیندهای مالی خود بپردازند.

تیم استارتاپی تانک

 بستر خرید و فروش امن و قیمت‌گذاری گوشی‌های دست دوم است که تلاش دارد فضایی قابل اعتماد برای معاملات فراهم کند.

تیم‌های سلامت ارائه دهنده نیز به شرح زیر ارائه دادند:

تیم استارتاپی سنسوکز

سنسور پایش قند خون است که براساس پارامتز گلوکز بر میلی‌لیتر کار می‌کند. این کیت وقتی روی پوست قرار می‌گیرد، از مایع میان بافتی نمونه‌برداری می‌کند، سطح قند خون بیمار را اندازه‌گیری می‌کند و سپس با استفاده از امواج آر اف آی دی (سامانه شناسایی امواج رادیویی) داده‌ها را به کامپیوتر پزشک یا نرم‌افزار نصب‌شده روی گوشی هوشمند بیمار ارسال می‌کند.

تیم استارتاپی هلثی پرگنانسی

دستیار هوشمند بارداری است.

تیم استارتاپی نیماد

اسکنر تشخیص و شمارش سلول‌های خونی را تولید می‌کند.

بسته‌بندی هوشمند ویرا

برچسب هوشمندی است که به منظور پایش لحظه‌ای سلامت مواد‌ غذایی، از زمان تولید تا مصرف، تا علاوه بر سهولت در استفاده برای همه اقشار جامعه بتواند نقش مهمی در هوشمندسازی سیستم‌های کنترل شرایط نگهداری محصولات غذایی به هنگام حمل و نقل، فروش و در جهت کاهش هدررفت و مرجوعی این محصولات ایفا کند.

تولید دستکش نامرئی

این محصول نوعی ژل آنتی باکتریال است که به عنوان دستکش کاربرد دارد.

یونیت دندانپزشکی سیار

یونیت و صندلی دندانپزشکی یک تکه و چمدانی را  تولید میکند.

تیم استارتاپی کامامد

این استارتاپ دستیار کمک تشخیصی سرطان پستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *