امضای ۲۴ تفاهم‌نامه در راستای حمایت از طرح‌های رویداد حامی به محوریت وزارت علوم

در سومین روز از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار ملی، بیش از ۲۰ تفاهم‌نامه توسط فناوران مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی به امضا رسید.
 سومین روز بیست‌وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار ملی شاهد امضای ۲۴ تفاهم‌نامه توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی بود. مجموع ارزش تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در این روز، بالغ بر ۶۲ میلیارد تومان بود که بسیار قابل توجه است. شرکت‌های انرژی توانای کیش، فن بازار خیال، بهار زیست آزما پژوه، منظومه اندیشه خالقی، اکسیر هامون دماوند، کوشا تجارت نوپدید، متخصصان عصر تجارت و دانش، شرکت زمین سنگ کانی، آوای ماندگار فاتح و کارآفرینان فردای شرکت‌هایی هستند که تفاهم‌نامه آن‌ها امضا شد.

این تفاهم‌نامه‌ها در سه قالب خرید محصول، فروش دانش فنی و سرمایه‌گذاری امضاء شده است. گفتنی است در بیست‌ و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار تهران که از روز شنبه ۱۹ آذرماه افتتاح شده و تا روز سه‌شنبه ۲۲ آذرماه ادامه داشت، بیش از ۱۰۰ دانشگاه و موسسه آموزشی، پارک علم و فناوری و پژوهشگاه معتبر حضور دارند. رویداد حامی به نمایندگی از مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی در این نمایشگاه در سالن ۲۷ غرفه ۲۶ پذیرای بازدیدکنندگان بود.

قابل توجه آنکه ۱۲ مورد از تفاهم‌نامه‌های تجاری‌سازی منعقد شده به ارزش حدودی ۱۵۰ میلیارد ریال در راستای تفاهم‌نامه‌های موجود با ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات کم‌برخوردار و در راستای حمایت از اقشار و کسب و کارهای مستقر در این مناطق منعقد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *