رویداد حامی در دانشگاه یکصد ساله خوارزمی

رویداد حامی با محوریت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه خوارزمی در تمام دانشگاه‌های کشور به‌صورت سلسله مراتبی برگزار می‌شود.

دکتر سید حسین حسینی لواسانی، مدیر مرکز رشد دانشگاه خوارزمی و دبیر علمی رویداد حامی در مورد نحوه برگزاری این همایش توضیح داد: رویداد حامی با محوریت دانشگاه خوارزمی در تمام دانشگاه‌های کشور به‌صورت سلسله مراتبی برگزار می‌شود. سلسله رویدادهای حامی توسط سازمان‌هایی مانند وزارت کشور، نهاد رهبری و سازمان‌های بزرگ دیگر حمایت می‌شوند. دبیر علمی رویداد حامی هدف از برگزاری این رویداد را حمایت مالی و تسهیلاتی از تیم‌ها و شرکت‌های استارتاپی که در مناطق کمتر برخوردار فعال هستند معرفی کرد و گفت: این شرکت‌ها و تیم‌ها در رویداد حامی ارزیابی و داوری می‌شوند و تیم های مستعدی که توان تولید یک محصول خوب و کاربردی را داشته باشند مورد حمایت قرار می گیرند. وی در ادامه گفت: اسکان و استقرار این تیم ها در دانشگاه خوارزمی انجام می شود و تسهیلاتی مانند: سوله، وام های کم بهره و بلاعوض و تسهیلات ارتباطی توسط سازمان‌های حمایت‌کننده در اختیار این تیم‌ها قرار می‌گیرد.

دبیر علمی رویداد حامی در مورد زمان برگزاری این رویداد گفت: اولین رویداد از سلسله رویدادهای حامی اواخر آبان ماه برگزار خواهد شد. دکتر لواسانی افزود: رییس شورای سیاست‌گذاری این همایش دکتر کامبیز خالقی و دبیر اجرایی این رویداد یاشار بهمن است، دبیرخانه رویداد حامی در مرکز رشد دانشگاه خوارزمی آغاز به کار کرده و کارهای مقدماتی در حال انجام است. وی عنوان کرد: نشریه‌ای در زمینه دانش بنیان در مرکز رشد برای اطلاع رسانی محصولات فناورانه و فعالیت تیم‌ها و کارهای (high-tech) تکنولوژی‌های فناورانه‌ای که در دانشگاه خوارزمی پیش رفته است، منتشر می‌شود. این نشریه به‌صورت فصلنامه در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

منبع: پایگاه خبری روابط عمومی دانشگاه خورزمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *