اولین دوره رویداد حامی به میزبانی مرکز رشد دانشگاه خوارزمی در تهران برگزار شد

اولین دوره رویداد حامی با شرکت ۲۷ ایده در قالب ۱۶ تیم در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه خوارزمی در تهران برگزار شد. در این رویداد که با حضور داوران نماینده‌ی ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات کمتر برخوردار شهرستان ری، دانشگاه خوارزمی، مرکز آموزش‌های عالی اتاق بازرگانی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران برگزار شد. طرح‌هایی در چارچوب‌های کلی آموزش دیجیتال، تولید محصولات فناور در حوزه‌های ساختمان و مهندسی عمران، بازی‌سازی و گیمیفیکیشن، تسهیل‌گری معاملات در چارچوب مدل‌سازی هوشمند برای فعال‌سازی واحدهای تولیدی از کار افتاده و … ظرفیت‌ها و مزیت‌های رقابتی خود را عرضه کردند.

همچنین در این رویداد حدود ۱۵ ایده‌ی اولیه که در مرحله‌ی شتاب‌دهی ایده بودند هم مورد بررسی قرار گرفتند و پیشنهاداتی برای بهبود عملکردشان توسط تیم داوری مطرح شد.

از بین تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد ۲ تیم حائز رتبه‌ی ممتاز شدند که در مراسمی به مناسبت اتمام آمایش واحدهای فناور این دانشگاه لوح‌هایی به ایشان تعلق خواهد گرفت. همچنین یکی از این دو طرح در مسیر اتصال به صنعت برای استفاده حداکثری واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی مستقر در فرمانداری ویژه شهرستان ری قرار خواهد گرفت و دیگری برای جذب اعتبار جهت تکمیل پروژه با استفاده از ظرفیت‌های اعتباری موجود معرفی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *