معرفی تیم برتر و حائز تندیس طلایی دوره اول رویداد حامی

در هر دوره از رویداد حامی به یک یا چند تیم از طرح‌های شرکت‌کننده در رویداد که نقش موثرتری در رسیدن به اهداف اصلی و شعار رویداد ایفا کنند تعلق می‌گیرد. با توجه به اینکه مهمترین هدف رویداد حامی شناسایی و ایجاد اشتغال در مناطق کمتر برخوردار از یک طرف و از طرف دیگر انتقال نیروی محرکه برای چرخش صنعت با فعال‌سازی نظام زنجیره ارزش است، طرح برگزیده در این دوره در هر دو سوی این زنجیره نقش‌آفرینی می‌کند.

این طرح در سوی ایجاد اشتغال با تربیت نیروی متخصص برای بازاریابی دولتی با تمرکز بر ظرفیت سامانه ستاد نسبت به توانمندسازی و ایجاد درآمد بالاتر از استاندارد وزارت کار برای کارجو اقدام کرده و در سمت صنعت با استفاده از ظرفیت‌های معطل مانده کارخانجات به توزیع عادلانه‌تر و متوازن سفارشات در سطح واحد‌های تولیدی مختلف کمک می‌کند.

گفتنی است در هفته پژوهش اهدا احکام و تندیس طلایی این طرح با حضور مسئولین مرتبط در دستگاه‌ها انجام خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با موضوع فعالیت این واحد فناور ادامه‌ی مطلب را بخوانید:

موسسه متخصصان عصر تجارت و دانش در یک نگاه …

موسسه متخصصان‌عصر‌تجارت‌و‌دانش در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸ به عنوان مجری مورد تایید مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، با هدف انتقال و اشتراک دانش راه‌اندازی پلتفرم آنلاین معاملاتی به سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین آموزش و مشاوره جهت بکارگیری روش‌های نوین تدارکات الکترونیکی بر پایه فناوری‌اطلاعات در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) تاسیس گردید و این موسسه تا کنون همکاری‌های بسیاری در صنایعی همچون نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، فدراسیون های ورزشی، بانک‌ها و موسسات مالی، شهرداری‌ها، دانشگاه و اداره‌های آموزشی، موسسات بهداشتی، صنایع کشاورزی و کشت و صنعت، موسسات آب و برق و قوه قضاییه را داشته است.

با بکارگیری تجارب بدست آمده طی بیش از سه سال در پروژه‌های مشاوره، راه‌اندازی، آموزش و پشتیبانی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، این موسسه، استراتژی راهبردی خود را برای ایجاد و پیاده‌سازی هوشمند اطلاعات تدارکات کشور در سایه قوانین و مقررات و روش‌های نوین فروش بر بستر این سامانه، مدیریت و اجرایی نموده که در نهایت منتج به همکاری‌های قابل توجهی با سازمان‌های‌دولتی و بخش‌خصوصی گردیده‌است.

طی این مدت، موسسه متخصصان‌عصر‌تجارت‌و‌دانش توانست در بازارهای جدید حضور یافته و جایگاه خود را در میان ارگان‌های مطرح کشوری و تامین‌کنندگان سامانه تدارکاتی الکترونیکی دولت به عنوان اولین موسسه با خدمات نوآورانه در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی مستحکم نماید.

فعالیت‌های موسسه منحصراٌ به نوآوری و طراحی مسیر معاملات جهت مدیریت و نظارت هوشمند بر فرآیندهای تدارکاتی به همراه تطبیق چارت‌سازمانی و شخصی‌سازی آن بر بستر سامانه ستاد در ارگان‌های دولتی و بخش‌خصوصی همراه با آنالیز و آینده‌پژوهی در داده‌های داشبورد گزارش‌های مدیریتی (MIS) متمرکز می‌باشد، همچنین این موسسه در حوزه کارآفرینی و حمایتی جهت ایجاد مسئولیت اجتماعی با نگرش خلاقانه و کارا برای دانشجویان و کارجویان اقدام به ایجاد زمینه فعالیت نموده است.

نگاه مدیریتی موسسه مبنی بر بکارگیری ایده‌های خلاقانه جهت استفاده کاربردی از سامانه ستاد و تطبیق آن با ساختار فیزیکی هر سازمان می‌باشد که با استفاده از تجربه و توان پرسنل کارآزموده خود، توانسته است تمامی مراحل راه‌اندازی این فناوری نوین تدارکاتی از مشاوره اولیه تا طراحی و تطبیق نقش‌ها با چارت‌سازمانی، آموزش، راه‌‌اندازی، پشتیبانی، پیاده‌سازی، تدوین آیین‌نامه معاملاتی و آنالیز معاملات از نگاه بازرسی را سرلوحه استراتژی خود قراردهد.

همچنین در بخش‌خصوصی نیز توانسته است با طراحی آموزش‌های تخصصی و مبتکرانه فرآیند تعامل این بخش را با معاملات دولتی بصورت قانونی تسهیل نماید و برای اولین بار مفهوم دیجیتال ستاد مارکتینگ را ابداع نماید.

1 دیدگاه برای “معرفی تیم برتر و حائز تندیس طلایی دوره اول رویداد حامی

  1. محمد معتمدی گفته:

    با سلام. ضمن تقدیر و خدا قوت به سرکار خانم دکتر توسلی مدیریت شرکت و مهندس کنشلو از مجریان توانمند در حوزه تجارت الکترونیک بخش دولتی و خصوصی، اینجانب به نوبه خود از همت والای این عزیزان در توسعه پایدار سیستمایک ، افزایش رقابت پذیری بخش خصوصی،عدالت و شفافیت در معاملات دولتی با نوع فعالیت دستگاه های اجرایی نهایت قدردانی و امتنان را دارم.
    ذیحساب شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *