شما هم همراه رویداد حامی شوید…

انگیزش و پررنگ کردن امید به آینده برای جوانان و کارآفرینان خلاق و دانش‌بنیان، امری است ضروری، مستمر و بسیار دشوار که به تنهایی از عهده یک فرد یا گروه بر نمی‌آید. برای این کار همراهی همه فعالین حوزه‌های مرتبط ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. به همین منظور رویداد حامی با آغوش باز پذیرای حمایت‌های مؤثرین اکوسیستم کسب و کار است و از هرگونه همراهی حتی در قالب معنوی استقبال می‌کند.

به طور قطع هدف برگزارکنندگان سلسله رویدادهای حامی تنها برگزاری یک رویداد نمایشی نیست و نخواهد بود. هدف نهایی ما ارزیابی و حمایت طرح‌های کلیه اقشار جامعه است که فعالیت اقصادی مبتنی بر دانش و فن داشته یا دارند. با این نگاه برگزارکنندگان رویداد علاقمندند با کلیه سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی و خصوصی در جهت اهداف تعیین‌شده رویداد یعنی حمایت از فعالین صنعتی، کشاورزی، واحدهای تولیدی، اعضای هیئت‌علمی، دانشجویان، تیم‌های استارتاپی، واحدهای فناور و خلاق، شرکت‌های دانش‌بنیان و … همکاری نمایند.

با توجه به اینکه حمایت‌های ما به عنوان برگزارکنندگان رویداد در هشت دسته‌بندی تسهیل در دریافت مجوز، حمایت‌های زیرساختی، حمایت‌های منجر به استقرار فیزیکی، حمایت‌های مالی و شتاب‌دهی، مشاوره‌های مدیریتی و برندینگ، تسهیل در فرآیندهای زنجیره ارزش کسب‌وکار، آموزش و مشاوره بازاریابی و فروش و آموزش و مشاوره بازرگانی و صادرات طبقه‌بندی می‌شود، علاقمندان همراهی و حمایت از رویداد می‌توانند در هر یک از بخش‌های فوق به کمک برگزارکنندگان رویداد آمده و به اجرای هرچه مؤثرتر این رویداد و حمایت بیشتر از فعالین اقتصادی و پررنگ‌تر شدن امید کارآفرینان کمک نمایند.

این حمایت‌ها محدود به شرکت‌کنندگان در رویداد نمی‌شود و حامیان هم می‌توانند از بین تیم‌های موجود، افراد و تیم‌های خلاق را شناسایی کرده و سرمایه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خود را به سمت حمایت از آنها سوق دهند. پس اگر می‌خواهید یک سرمایه‌گذاری خلاق داشته باشید، یا اگر می‌خواهید منابع نقدینگی خود را به سمت اشتغال و صنعت هدایت کنید یا حتی اگر صاحب کسب‌وکاری هستید و می‌خواهید با تحقیق‌و‌توسعه بازار خود را گسترش دهید، بهترین راهکار برای شما مشارکت در «رویداد حامی» است.